بابک شلمان ، نهایت آرزو و تبلیغات

(نوشته شده در 5 بهمن ۹۵)

.

با بابک شلمان در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی امسال آشنا شدم. از خواننده‌های جوان پاپ در ایران است. صدای خوبی دارد و برخوردی گرم و صمیمی.

بابک در غرفه شرکت «شیوه نوین بیان» به اجرای زنده موسیقی می‌پرداخت.

او را برای اولین بار بودم که می‌دیدم. داشت گیتار میزد و می‌خواند. ایستادم و لذت بردم تا قطعه ای که می‌خواند را تمام کند. وقتی تمام کرد، با هم گپی زدیم، خسته نباشیدی به او گفتم و شروع کردم تا چند تایی از او عکس بگیرم.

بابک هم به پشت غرفه رفت و برایم یک حلقه از آلبوم فوق العاده اش را آورد: نهایت آرزو 

وقتی آهنگ جدید را شروع کرد، هر چند برایم کمی دیر شده بود، اما نمی‌توانستم از حال خوب شنیدن موسیقی‌ای که اجرا می‌کرد، بگذرم. شروع کردم و با دوربینم از او حین خواندن ترانه‌ی «الهه‌ی ناز» فیلم برداری کردم. هر چند حواسم به نویز و صداهای محیطی نبود و اینکه باید یک ریکوردر – یا لاقل موبایلم – را برای ضبط صدا نزدیک او می‌گذاشتم، اما فیلمی که گرفتم برای مرور خاطره‌ی آن لحظه کافیست و الان هم که برای چندمین بار و به بهانه‌ی نوشتن این پست به آن گوش دادم، حس خوبی سراسر وجودم را فراگرفت… (به دلیل کیفیت صدای پایین آنرا در اینجا نمی‌گذارم).

دیروز با این جوان پرانرژی و صمیمی گپ و گفتی تلفنی داشتم، که با اجازه‌ی او، این گپ و گفت را به یک مصاحبه‌ی تلفنی کوتاه تبدیل کردیم. از طریق لینک زیر می‌توانید آنرا بشنوید:

گپ و گفت تلفنی من با بابک شلمان (مدت 5:54 – حدود 3 مگابایت)

همانطور که در فایل صوتی گفته شده، اولین کنسرت بابک شلمان عزیز، همین پنجشنبه (7 بهمن 95) در رودسر (گیلان) برگزار خواهد شد. خیلی دوست داشتم در کنسرت او شرکت کنم. اما متاسفانه به دلیل بُعد مسافت برایم مقدور نیست. پیشنهاد می‌کنم اگر اهل موسیقی هستید و امکانش را دارید، کنسرت او را از دست ندهید.

(( اطلاعات تکمیلی در مورد کنسرت را در اینجا می‌توانید بخوانید. ))

 

تمام اینها را گفتم و نوشتم تا از بابک تشکر کنم.

به خاطر همه‌ی آن احساس خوبی که دارد. به خاطر اینکه گیتارش را با عشق می‌نوازد. به خاطر اینکه روح بزرگی دارد و شایسته‌ی بزرگ شدن است.

امیدوارم در آینده بیشتر و بیشتر درباره بابک شلمان بشنویم و هر کجا که هست، دلش شاد، لبش خندان و حالش خوب باشد 🙂

به قول او که گفت:

“معجزه رو وقتی باور کنیم اتفاق می‌افته”

95-11-05 - babak shalman

 

پی‌نوشت. شرکتی که بابک در آن به اجرای موسیقی می‌پرداخت – و هر دو اسم آن را در آن لحظه به خاطر نداشتیم- شیوه نوین بنیان است و مدیر این مجموعه‌ جناب آقای نورمحمدی است. من آشنایی‌ای با آقای نورمحمدی ندارم اما آنطور که بابک می‌گفت باید انسانی محترم و هنر دوست بوده باشند (درباره این غرفه و تاثیر موسیقی در بازاریابی و تبلیغات، جداگانه خواهم نوشت).

پی‌نوشت2. صفحه اینستاگرام بابک شلمان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *