در جستجوی خوشبختی (نقل قول)

(نوشته شده در ۲6 دی ۹۵)

.

وقتی داشتم عکس‌های موبایلم را مرور می‌کردم، چشمم به نقل قولی از فیلم در جستجوی خوشبختی (the pursuit of happiness) افتاد. خود فیلم را چند بار دیده‌ام و این نقل قول را هم خیلی دوست دارم. اینجا می‌گذارم تا جلوی چشمم باشد.

95-10-27 will smith quote

پی‌نوشت. این دست‌نوشته، اسکن نیست و با دوربین موبایل گرفته شده. دوربین موبایل من هم چندان قوی نیست. اما به کمک برنامه CamScanner ، حتی با دوربین یک گوشی معمولی هم می‌توان از نوشته‌ها و مدارک با دقت بسیار خوبی اسکن گرفت. به نظرم ابزار خوب و کاربردی‌ای است.

4 Comments

  1. محمد رضا خیلی قشنگ بود. فیلم رو گذاشتم که دانلود بشه ببینم. یه مدته میخوام صفحه دسکتاپم رو عوض کنم که نوشته تو باعث شد تغییرش بدم. فقط یه نکته، تو این جور عکسا، یه واتر مارک ریزی، علامتی، نشونه ای از سایتت بذار تو عکس بعد آپلود کن. هم منبع عکس میشه . هم بعدا که یادم رفت اینو از کجا برداشتم یه نگاه بکنم میتونم ببینمش مثل عکس نوشته های متمم. شاد و پیروز باشی

    • محمدرضا گفت:

      خوشحالم که دوستش داشتی علی. فیلم رو هم خیلی می‌پسندم امیدوارم تو هم خوشت بیاد.
      درباره واترمارک هم حق با توعه. فراموش کردم بزنم. مرسی که یادآوری کردی ?

  2. محمدرضا. من این فیلم رو خیلی دوست داشتم و یادم می‌یاد چندین بار دیدمش.
    البته یه بار هم کل زیرنویس فیلم رو برای خودم پرینت کردم و جملات خوبش رو برای خودم علامت زدم و باهاش تمرین زبان انگلیسی می‌کردم ؛)
    برنامه CS هم که معرفی کردی خیلی خوبه. من هم توی گوشیم دارمش. چون دوربین موبایل من هم خیلی خوب عکس نمی‌گیره ولی برنامه CS برای عکس گرفتن از کاغذ و مدارک عالیه.

    • محمدرضا گفت:

      طاهره. چه ایده‌ی خوبی. اینکه زیرنویس ها رو جدا پرینت بگیریم و بخونیم خیلی جالبه. و همین جالب و جذاب بودنش خیلی کمک می‌کنه به یادگیری زبان.
      مرسی از مطرح کردنش ؛)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *