نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

(نوشته شده در ۱5 دی ۹۵)

.

هر چند که هنوز در پیدا کردن مسیر زندگی دلخواه خودم در حال جستجو هستم، اما چیزی که امروز احساس می‌کنم این است که به حوزه‌های بازاریابی علاقه‌مند هستم. از برهه‌ای به بعد که حس کردم به تبلیغات و بازاریابی علاقه دارم، به دنبالش رفته‌ام و از همان موقع‌ها – تقریبا هر سال – در نمایشگاه بازاریابی و تبلیغات شرکت کرده‌ام.

فکر می‌کنم رفتن به نمایشگاه، لاقل برای شخصی مثل من، مثل رفتن به کلاس برای یادگیری زبان است. همیشه فکر می‌کردم که رفتن به کلاس برای یادگیری زبان شاید بهترین راه یادگیری زبان نباشد، اما برای در مسیر ماندن برای یادگیری زبان،  یکی از بهترین راه‌هاست. همین در مسیر ماندن هم کار کمی نیست و بنظرم رفتن و هزینه کردن را – اگر شرایطش مهیا باشد – توجیه پذیر می‌کند.

من هم قرار نیست در نمایشگاه کار خاصی بکنم، اما فکر می‌کنم می‌ارزد برای دیدن نوآوری های این حوزه، به تهران بیایم.

امسال هم اگر شرایط مساعد باشد، در نمایشگاه شرکت خواهم کرد.

اگر کسی از دوستان عزیزم بود که دغدغه‌ی بازاریابی یا تبلیغات داشت، خوشحال خواهم شد اگر فرصتی دست دهد و لحظاتی در نمایشگاه با هم باشیم.

جمعه – ان‌شاالله.

پی‌نوشت. نمایشکاه امسال، از 15 تا 18 دیماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود و ساعت بازدید 9 الی 17 خواهد بود. (منبع)

2 Comments

  1. سلام محمدرضای عزیز. از این نمایشگاه اطلاع نداشتم و اگر امکانش بود دوست داشتم بیام تهران و هم نمایشگاه را ببینم و هم شما را زیارت کنم. به هر حال امکانش نیست. اما اگر رفتی، ممنون میشم گزارشی از آنجا و چیزهایی که یادگرفتی رو در بلاگ بنویسی.

    • محمدرضا گفت:

      سلام علی.
      راستش میخواستم یه مختصری درباره نمایشگاه بنویسم اما الان که تو دوست خوب جدیدم گفتی دیگه سعی میکنم یه گزارش مفصل بنویسم.
      راستی وبلاگت رو دیدم علی. چه خوب میشه بیشتر بنویسی تا من و بقیه همکلاسی ها بیشتر باهات آشنا شیم. من که وبلاگت رو به لیست وبلاگ‌هام اضافه کردم که پست‌های آینده‌تو از دست ندم.
      مرسی که برام نوشتی 🙂

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *